Witaj!

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Prolog

Prolog


Stałam po środku pokoju wpatrując się w sukienki leżące na moim łóżku. Zastanawiałam się, którą włożyć na ''wieczorek zapoznawczy'' przed moim pierwszym dyżurem w szpitalu. Do wyboru miałam ognisto czerwoną długą suknię lub klasyczną małą czarną. Po lekkim dylemacie stwierdziłam iż założę jednak tę drugą. Czarny kolor pozwoli mi na wmieszanie się w tłum, a ja nie chciałam być zauważona przez wszystkich. Bardzo się stresowałam bo na imprezie miała być cała kadra szpitala- od zarządu do pielęgniarek włącznie. Na szczęście nie byłam sama. Wraz ze mną staż zaczynała moja najlepsza przyjaciółka Jenny. Po godzinie byłam już gotowa i czekałam na dźwięk trąbki samochodowej, który miał oznajmić przyjazd Jenny. Gdy podjechała pod dom, zbiegłam na dół rzucając mamie krótkie cześć na pożegnanie. Wsiadłam do jej czarnego Audi i odjechałyśmy, zmierzając do restauracji, w której miała odbyć się impreza. Dojeżdżając na miejsce zauważyłyśmy drzewa przyozdobione białymi lampkami. Wszystko wyglądało tak jak z bajki. Zaparkowałyśmy samochód i ruszyłyśmy za innymi gośćmi. Na trawnikach poustawiano lampiony, a przy wejściu do lokalu były girlandy białych róż i mnóstwo balonów. Efekt był naprawdę niesamowity. Weszłyśmy do środka, a naszym oczom ukazał się tłum ludzi. Wszyscy ubrani byli w eleganckie stroje i wyglądali na dość poważnych. Poczułam jak Jenny łapie mnie za rękę i ciągnie w głąb sali, gdzie znajdował się bar. Usiadłyśmy i zamówiłyśmy po drinku. Po przeciwnej stronie siedziało dwóch chłopaków, którzy przykuli moją uwagę.




--------------------------------------------------------

Tak więc to moje pierwsze ff. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Za kilka dni dodam pierwszy rozdział.
Kocham Was<3 @Mrs_Hazza94

8 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajnie zobaczymy co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhu świetne!!
    @Klaaudyna328

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się bardzo ciekawie! miałaś naprawdę oryginalny pomysł, co do tego ff *.*
    @czaary_maary xx

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wstęp ! idę czytać dalej ! <3
    @awwwmyluke

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się super :)
    @luv_jenner

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie :)x
    @PostronieNialla

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero zaczynam ale zapowiada się fajnie ��

    OdpowiedzUsuń